Thursday, October 28, 2010

*اللہ اور بندے کا باہمی تعلق *

                                    اللہ اور بندے کا باہمی تعلق
  ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ
 اللہ پاک فرماتا ہے۔ ’’جس کسی نے میرے ولی سے دشمنی کی میں اسے لڑائی کا چیلنج
 دیتا ہوں ۔۔۔ میرا جو بندہ میری کسی محبوب چیز کے ذریعے میرا قرب چاہتا ہے تو
 وہ فرائض ہیں جو میں نے اس پر عائد کئے ہیں۔ میرا بندہ نوافل کے ذریعے سے مسلسل
 میرا قرب حاصل کرتا رہتا ہے یہاں تک کہ میں اس سے محبت کرتا ہوں اور جب میں اس
 سے محبت کرنے لگتا ہوں تو میں اس کے کان بن جاتا ہوں جس سے وہ سنتا ہے۔ اس کی
 آنکھ بن جاتا ہوں جس سے وہ دیکھتا ہے۔ اس کا ہاتھ بن جاتا ہوں جس سے وہ پکڑتا
 ہے اور اس کی ٹانگ بن جاتا ہوں جس کے ذریعے سے وہ چلتا ہے۔ اگر وہ مجھ سے کچھ
 مانگے تو میں ضرور دوں گا اگر وہ مجھ سے پناہ طلب کرے تو میں ضرور اسے اپنی
 پناہ میں لے لوں گا۔‘‘ (بخاری

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.